שאלות ותשובות על שיווק דיגיטלי
כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול dot-element

קידום ממומן

שיווק דיגיטלי הוא קונספט הכולל פעולות שנעשות באמצעות פלטפורמות דיגיטליות לקידום מותג, מוצר או שירות.

ליתרונות השיווק בדיגיטל יש יעילות גבוהה יחסית, כגון יעילות ומידע בזמן אמת, יכולת לקבוע יעדים מדויקים ומעקב אחר ביצועי ותוצאות הקמפיין.

אסטרטגיה שיווקית. נקודה. יש להבין את הקהל יעד, ליצור תוכן איכותי ובעל ערך, ליצור תקציב פרסום לקמפיין ממומן ולעקוב אחר נתוני ביצועים ולשפר בהתאמה.

בעולם הפרסום בדיגיטל יש לא מעט כלים על מנת ליצור קמפיין מצליח, וזאת בתנאי שמכירים את הכלים העיקריים ויודעים לעבוד איתם.

הכלים הקיימים הם כלי פיתוח וקריאייטיב, כלי פרסום, כלי מעקב ומדידית ביצועים, כלי אוטומציה ליעילות השירות מול הלקוח, כלי קידום ויצירת תוכן, ועוד…

 

 

מערכות הפרסום השונות מאפשרות לנו לעקוב ולצפות בנתוני מידע שמגיעים ונאספים במהלך חיי הקמפיין כמו CTR (יחס קליקים לחשיפה), ומדד נוסף שנקרא ROI (החזר על ההשקעה), ומדד ההמרות.

כמובן שישנם מדדים נוספים למעקב, אך אלו העיקריים והחשובים ביותר.

כתיבת כותרות מקוריות ומפתיעות, שימוש במילים חכמות מעניינות ומניעות לפעולה, הצגת הערך המוסף, לעיתים כתיבה בפן אישי.

שימוש בתמונות וסרטונים איכותיים, הצגה ויזואלית של המוצר או השירות בצורה מרתקת.

היתרון בפרסום ממומן מאפשר שליטה בקמפיינים, מדידה ושיפור בזמן אמת, וחשיפה כמעט מיידית לקהל לקוחות ממוקד.

ראשית יש לכתוב כותרות ותיאורי מודעה מעוררי עניין ומניעי פעולה, בנוסף יש להגדיר מילות מפתח מדויקות במקרה של גוגל, להגדיר במערכות הפרסום השונות מסגרות תקציב ואורך חיי הקמפיין.

על מנת לבחור היכן נכון לפרסם את העסק, ראשית יש להבין תחילה את תחום הפעילות של העסק, לאפיין במדויק מי קהל היעד.

זהו המידע הראשוני שיסייע בבחירת הפלטפורמה המתאימה לפרסום העסק.

הטכניקות העיקריות לקידום ברשתות החברתיות חשובות ומהותיות להצלחת הפרסום.

ראשית יש להכין תכנית שיווק,  לשלב בין תוכן ממומן לתוכן אורגני, ליצור תמונות וסרטונים איכותיים עם הקשר ישיר לתוכן, ולכתוב את התוכן בצורה מעוררות עניין ומניעה לפעולה.

פרסומת בגוגל אדס: יעילה לחיפוש ישיר, ומתאימה לקהל שמחפש מידע,שירות, או מוצר באופן יזום.

פרסומת בפייסבוק: מתאימה לקמפיינים חברתיים, מציעה שירות או מוצר לקהל ממוקד לפי תחומי עניין.

תמונות איכותיות: יש להשתמש בתמונות וסרטונים איכותיים וברמת איכות גבוהה.

השראה מהקהל: יצירת תוכן ויזואלי המתאים לתחושה ולסגנון של קהל היעד.

מעורבות: האם הקהל לוחץ על המודעה, או משתף אותה, האם הקהל כותב תגובות למודעה.

עלות ללקוח: מה עלות הלקוח שיצר קשר, ומה ההחזר על ההשקעה (ROI) בקמפיין.

קידום אורגני SEO

SEO זה ראשי תיבות של Search Engine Optimization 

ובעברית קידום אורגני

SEO מתייחס למיטוב אתר האינטרנט עבור מנועי החיפוש.

מיטוב נכון של אתר האינטרנט ישפר את מעמדו במיקום תוצאות החיפוש כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח קשורות לתוכן של האתר.

פקטורים רבים משפיעים על דירוג במנועי החיפוש, והם כוללים תוכן איכותי ובעל ערך עבור הגולש, קישורים חיצוניים איכותיים, מהירות טעינה, נגישות ממכשירים שונים ועוד.

מטרת מחקר מילות המפתח היא למצוא מילות מפתח מרכזיות ומשניות המתאימות לתחומי העניין של האתר והעסק, ושיגרמו לגולשים לחפש ולהתעניין בתוכן האתר ולהעמיק בו.

קישורים חיצוניים הם קישורים שמגיעים מאתרים שנוגעים בתחום עיסוק האתר.

הם חשובים מאוד כי הם מסייעים לבניית חשיבות האתר במנועי חיפוש ומצביעים על אמינות האתר והתוכן המוצג בו.

תוכן איכותי הוא תוכן שמספק ערך מוסף לגולש, שמגיע לאתר ע"י חיפוש מילת מפתח או ביטוי בגוגל.

תוכן איכותי שכתוב נכון בעצם מגיב לשאילתת החיפוש של הגולש, ומספק לו פתרון ויגרוםצלו ליצור קשר או לחזור שוב לאתר.

תוכן איכותי חשוב בקידום אורגני, מכיוון שמנועי החיפוש מעדיפים תוכן שמעניק ערך מוסף לגולש.

תגיות Meta Tags הן קטעי קוד HTML שמספקות מידע על תוכן האתר.

הן כוללות כותרת הדף, תיאור הדף, מילות מפתח, ותפקידן לסייע למנועי החיפוש להבין ולדרג את תוכן הדף באתר האינטרנט.

XML Sitemap (מפת אתר) הוא קובץ שמציג למנועי החיפוש את המבנה שלדפי ותוכן האתר וכיצד לגשת אליו.

מפת אתר יכולה לסייע למנועי החיפוש לזהות ולאנדקס דפים באופן יעיל יותר.

קישורים פנימיים המוטמעים בתוכן האתר, הם קישורים שמפנים בין דפי האתר השונים, לפי הקשר התוכן.

הם חשובים לקידום אתרים אורגני מאחר והם עשויים לשפר את חוויית המשתמש ולעזור לו להגיע לתוכן רלוונטי שמעניין אותו, ולסייע למנועי החיפוש להבין ולדרג את מבנה האתר.

על מנת שתהיה אפקטיביות למילות המפתח באתר אינטרנט, יש לבצע מחקר מקצועי ומדוייק.

מילות המפתח שייבחרו חייבות להתאים לאורח החשיבה הטבעי של המשתמש שמגיע לחפש מידע וכותב שאילתת חיפוש בגוגל, ולהיטמע באופן טבעי בתוך התוכן.

יש להשתמש בהן באופן טבעי ולא לפגוע בקריאות ובאיכות התוכן.

URL (כתובת אתר אינטרנט) ברור וקריא, יכלול מילות מפתח רלוונטיות, ולא יכלול מילים ואותיות ריקות או קשות להבנה.

URL ברור ישפר את חוויית המשתמש ויסייע בדירוג במנועי החיפוש.

בניית אתרים ודפי נחיתה

השלב הראשון והחשוב בבניית אתר, הוא להגדיר את מטרת האתר, קהל היעד, והתוכן שנרצה להציע שחייב להיות איכותי ובעל ערף מוסף למשתמש. זה כולל יצירת גאנט להעלאת תוכן באופן קבוע לפי פעילות העסק, ניתוח של התנהגות המשתמשים ופתרון לבעיות שימוש.

יצירת חווית משתמש נעימה ואסתטית.

כתיבת הקוד בהתאם לצרכי האתר וגודל אתר האינטרנט.

בדיקת נראות האתר ותפקודו במכשירים שונים.

אלו חלק מהשלבים העיקריים וכל אחד מהם מצריך תשומת לב ותכנון יסודי.

הפלטפורמה הפופולארית ביותר לבניית אתרים היא וורדפרס.

אך ישנן עוד שיטות ופלטפורמות נוספות כגון:

HTML, CSS, JavaScript, PHP, C# ופלטפורמות כמו WordPress ו-Wix.

רספונסיביות (Responsive Web Design) לאתר אינטרנט זו שיטת עיצוב המאפשרת לאתר להתאים את התצוגה שלו למגוון רחב של מכשירים, בניית אתר רספונסיבי יספק חוויית משתמש טובה בכל מכשיר שדרכו המשתמש יכנס לאתר.

פלאגינים הם תוספות תוכנה שמעניקות פונקציונליות נוספת לאתר אינטרנט, ובמערכות ניהול תוכן הם משמשים להרחבת יכולות המערכת בצורה פשוטה וידידותית.

לא כל פלאגין הוא טוב ויעיל ויש צורך לחקורמולבדוק ולשמוע המלצות על תוסף מסויים שרוצים לשלב באתר או במערכת ניהול התוכן.

ניהול אתר באופן עצמאי בעזרת מערכת ניהול תוכן, מאפשר ניהול תוכן בצורה פשוטה וידידותית, עדכונים מהירים, ואפשרות לשנות עיצוב בקלות.

מערכת עצמאית מאפשרת חופש פעולה מסויים בניהול האתר ובהעלאת מידע לאתר באופן קל מהיר וללא תלות באיש מקצוע.

דף נחיתה יפה ככל שיהיה, ועל מנת שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות, הוא חייב לכלול את המרכיבים הבאים:

כותרת ייחודית המציגה את הערך שמחפש המשתמש.

כפתור קריאה לפעולה.

תוכן בעל ערך ומעורר סקרנות.

תמונות או וידאו איכותיים שמעבירים את הערך המוסף.

UI/UX או תכנון חוויית משתמש, הופכת את אתר האינטרנט לנוח וידידותי.

ניווט קל וברור, חווית משתמש מהנה, זיהוי איזורים עיקריים ובעלי ערך מוסף, והתאמה לקהל היעד של האתר.

תכנון חוויית משתמש מקצועית, ותוכן איכותי, יעלה את ערך ודירוג האתר בעיני המשתמשים ובעיני מנועי החיפוש

 

שימוש בפרוטוקול HTTPS, עדכונים תדירים של מערכת הניהול והתוספים, בדיקת קוד בזמן אמת, גיבויים תדירים, וניטור וזיהוי פעילות חשודה.

בעיקרון כל השירותים הללו ניתנים ע"י חברת אחסון מקצועית, ורצוי לא להקל בכך ראש.

ישנן מספר פעולות שניתן לבצע כדי לשפר ביצועים של אתר אינטרנט. כגון:

שימוש בכלים או תוספים כמו PageSpeed Insights לאופטימיזציה, דחיסת דפים (caching), שיפור קובצי תמונה, ושימוש ב- Content Delivery Network (CDN) לשיפור טעינת התוכן ברחבי העולם, בהתאם למיקום המשתמש על הגלובוס.

כתוב לנו כדי שנוכל לעזור לך
אז מה הולך להיות בפגישה איתנו?
  • 01 מחקר והגעה לתובנות בפגישה ראשונית, נבחן יחד את הצרכים והאתגרים של העסק שלך. כדי להבין את הדרך הנכונה שבה נוכל להתאים עבורך פתרונות יעודיים לצמיחה והשגת המטרות. הפגישה ללא התחייבות מצידך, ותעזור לך להבין איך נוכל לעבוד יחד לטובת הצלחת העסק שלך.
  • 02 אסטרטגיה בפגישה הראשונית נגלה את הפוטנציאל האמיתי של העסק שלך ונתמקד בתכנון אסטרטגיה שיווקית מותאמת וממוקדת, שתיבנה בהמשך על בסיס מחקר יסודי על קהל היעד, המתחרים, וטרנדים בתחום.
  • 03 תהליך השיווק הדיגיטלי לאחר מה שנכתב לעיל, ניישם ביחד כל צעד באסטרטגיה השיווקית שנכין עבורך, החל מתכנון התוכן, מיטוב האתר, כתיבת התוכן, ניהול התקציב, ומעקב ושיפור בזמן אמת עד להגעה לתוצאות הרצויות.

פגישת ייעוץ ללא עלות

כתוב לנו ונשמח להקשיב ולעזור לך להגיע ליותר חשיפה ולקוחות.

    אני רוצה לקבל מבצעים עדכונים
    דילוג לתוכן