הפרסום בגוגל שגורם למתחרים שלך ללחוץ F5
פרסום שעושה ללקוחות חשק להקליק! dot-element

בעולם השיווק הדיגיטלי והפרסום בגוגל, לבלוט הוא לא רק מטרה אלא חובה.

השירותים שלנו מוקפדים בכל ההיבטים על מנת להבטיח שהעסק שלך לא רק יבלוט, אלא גם ידבר ישירות ללב הקהל שלך, ויניע אותם לפנות אליך לקבל השירות.

כל בעל עסק מכיר את התחושה המתסכלת של השקעה בפרסום שלא משיג את המטרות שלו. לכן, אנו מנצלים את כל יתרונות הפרסום בגוגל לטובתך ומחברים את המותג שלך עם הלקוחות הפוטנציאליים בדיוק ברגע המדויק.

הפרסום בגוגל מתמקד במחקר מילות מפתח ומיקום אסטרטגי של המודעות, כדי להבטיח נוכחות אפקטיבית. ועם טכניקות נוספות, אנו מכוונים שכל לחיצה על מודעות הפרסום תוביל לתנועה, להמרה, ולמעורבות משמעותית שתוביל לצמיחה.

אנחנו כאן כדי להבטיח שהפרסום שלך בגוגל יהיה לא רק נוכח, אלא דומיננטי. עם שירותנו, כל קליק יכול להפוך לצעד הבא גדול שלך לצמיחה.

seo-icon
קידום אורגני (SEO)
ppc-icon
גוגל ממומן (Google Ads)
youtube-ad-icon
פרסום וידאו ב-YouTube
google-shopping-icon
גוגל שופינג (Google Shopping)
gdn-icon
פרסום באנרים (GDN)
gmail-ad-icon
פרסום ב-Gmail
Remarketing-icon
רימרקטינג (Remarketing)
Google-Business-icon
גוגל עסקים (Google Business)
local-ads-icon
פרסום מקומי

להיות שם כשמחפשים אותך

קידום אתרים אורגני בגוגל SEO

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא חובה לכל בעל אתר. עם התחרות ברשת האינטרנט חובה להבטיח שהאתר שלך לא רק נמצא בגוגל אלא גם מופיע כשמחפשים את השירותים שלך.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך להגברת נראות האתר בגוגל באופן טבעי וללא תשלום עבור המודעות שעולות בתוצאות החיפוש. קידום אורגני דורש הבנה וניסיון עם מנוע החיפוש של גוגל. מחקר של קהל היעד כדי להבין איך הוא חושב ומה הוא מחפש, ולבנות אסטרטגיה שתהפוך את אתר האינטרנט להיות רלוונטי ועם סמכות מקצועית בעיני קהל היעד.

על ידי אופטימיזצית תוכן, פיתוח אסטרטגיות קידום, ביטויים ומילות מפתח, מיטוב לאתר האינטרנט על מנת שיותאם לגלישה מפלאפון ומחשב, ובניית קישורים חיצוניים מפנים לאתר האינטרנט.

חשוב להבין ש-SEO לא מסתיים במספר תיקונים טכניים ומילות מפתח טובות ככל שיהיו. קידום אורגני הינו תהליך דינמי שדורש מעקב ועדכונים שוטפים לפי הצורך, בדיקות ומעקב אחר שינויים בדרישות של מנוע החיפוש גוגל, כדי לוודא שהאתר לא רק מגיע מצליח להגיע לדף הראשון, אלא גם נשאר שם באופן יציב אל מול המתחרים, ומקבל תנועה איכותית המתורגמת לפניות ומכירות.

להופיע בדף הראשון תוך יום

גוגל ממומן Google Ads

רשת החיפוש של גוגל היא שדה קרב מרכזי לעסקים המתחרים, וכולם רוצים לקבל חשיפה ולהשיג את תשומת לב קהל קהל היעד.

גוגל ממומן (Google Ads) מאפשר להגיע לדף הראשון על ידי פרסום ממוקד בתשלום, זהו פרסום עוצמתי המבטיח שהפרסום יקבל חשיפה מיידית על ידי מיקוד וניתוח תוצאות הקמפיין בזמן אמת. כך ניתן למקסם את ההשקעה ולקבל חשיפה עם פוטנציאל גבוה להמרה.

קידום ממומן בגוגל הוא שירות פרסום דינמי של המאפשר להציג מודעות לקהל היעד ברגע שהוא מחפש את המוצרים או השירותים של העסק שלך. בעזרת גוגל ממומן, ניתן להגביר את החשיפה של העסק, ולקדם אותו באופן יעיל וממוקד.

בעזרת כלים טכנולוגיים ניתן לזהות את קהל היעד המדויק ולהבין את הצרכים והרצונות שלו, וליצור קמפיין פרסום המורכב ממספר מודעות המדברות ישירות לקהל היעד, ולאחר ניתוח המידע ניתן להתאים ולשפר את המודעות בהתאם לתובנות שהתקבלו, על מנת שהתקציב יושקע באופן מיטבי ואפקטיבי.

הסרטון שכולם רצים לשתף

פרסום וידאו ב-YouTube

וידאו הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, והתוכן הוויזואלי הוא מלך. פרסום וידאו ביוטיוב פותח בפני עסקים רבים דלת לעולם של אפשרויות ללא גבולות. יוטיוב היא פלטפורמת וידאו של למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, המציעה כלי שיווקי חזק להעלאת המודעות לעסק שלך, חיזוק הנוכחות הדיגיטלית, והגדלת המעורבות עם קהל היעד שלך.

שירותי הפרסום שלנו ב-YouTube מותאמים אישית לצרכים של כל עסק כי אנו מבינים שלכל עסק יש סיפור לספר, ואנחנו כאן כדי לעזור לך לספר אותו בצורה ויזואלית משכנעת ומרגשת. התהליך איתנו כולל פיתוח אסטרטגיית תוכן וידאו ייחודית לכל עסק, יצירת וידאו קריאטיבי ואיכותי, וניהול קמפיינים ממוקדים.

אנו מבינים את חשיבות מיקוד הקמפיינים,ומשתמשים בכלים דיגיטליים מתקדמים לניתוח וזיהוי קהל היעד שלך, ועובדים לפי אסטרטגיות ממוקדות כדי שהמסרים של כל קמפיין יגיעו לקהל היעד המדויק, בזמן הנכון, ובהקשר הנכון.

בנוסף אנו מבצעים ניתוח של ביצועי הקמפיין, כדי למקסם את תשומת הלב לעסק שלך ומשפרים באופן קבוע את האסטרטגיה להשגת תוצאות משופרות.

עם שירותי הפרסום שלנו ביוטיוב, ניתן לקבל חשיפה והזדמנות לבנות קשר רגשי ועמוק יותר עם קהל היעד שלך, ויתן לך הזדמנות להפוך צופים פאסיביים ללקוחות פעילים ומעורבים. 

ולסיכום: פרסום בווידאו ביוטיוב אינו רק על צפייה, אלא גם על יצירת פעולה מצד הצופים, דרך כניסות לאתר, הרשמות לערוץ, או מכירות ישירות.

המוצרים שלך בתוצאות החיפוש בגוגל

גוגל שופינג Google Shopping

הפרסום בגוגל שופינג מעניק לאתרי מסחר אלקטרוני (איקומרס) את האפשרות להציב מוצרים בתוצאות החיפוש, ומאפשר להציג ללקוחות באופן מיידי את המוצרים עם תמונה ברורה ואיכותית ומידע רלוונטי לכל מוצר, ללא צורך להיכנס לאתר העסק. וכך כל לחיצה בתוצאות החיפוש של גוגל שופינג היא הזדמנות להפוך למכירה.

הנוכחות בגוגל שופינג היא חובה לכל אתר מכירות, מאחר ובגוגל שופינג ניתן למקם חנות מוצרים בתוצאות החיפוש, ממש ברגע שהגולשים מחפשים את המוצר.

שירותי הפרסום שלנו בגוגל שופינג יציבו את המוצרים שלך בראש תוצאות החיפוש, בצורה מקצועית ואפקטיבית, עם תיאורים מקצועיים, תמונות איכותיות, אופטימיזציה של פיד המוצרים, והתאמה מדויקת למילות החיפוש שקהל היעד משתמש בהן, עם תשומת לב לכל פרט ופרט במאפייני המוצרים, על מנת שגוגל יקדם אותו למיקום הטוב ביותר בתוצאות החיפוש. 

לאחר שקמפיין המוצרים בגוגל שופינג מתחיל לעבוד, אנו מבצעים מעקב וניתוח על התנהגות הגולשים, ודואגים לשפר ולדייק את הקמפיינים כדי להגיע ליותר המרות.

שורה תחתונה! עם גישה אסטרטגית וניסיון בפלטפורמת הפרסום של גוגל שופינג, חיפושים של גולשים פוטנציאליים יכולים להיות מתורגמים למכירות.

רשת המפרסמים של גוגל לשירותך

פרסום באנרים GDN

קמפיין פרסום באנרים הוא כלי שיווק דיגיטלי המאפשר לעסקים להגביר את הנראות שלהם באינטרנט דרך חשיפת גולשים למסרים פרסומיים ויזואליים. למעשה קמפיין מדיה מורכב מבאנרים שהם למעשה פרסומות גרפיות המופיעות באתרי אינטרנט שונים, שיכולים להיות סטטיים או אינטראקטיביים, הם יכולים לציג טקסט, תמונות, ולעיתים גם וידאו.

מטרת קמפיין באנרים היא לגרום לגולשים להקליק על הפרסומת ולהגיע לדף הנחיתה או לאתר האינטרנט של העסק, ועל ידי כך לקדם מכירות, לידים או מודעות לעסק. האתגר הוא ליצור באנר אטרקטיבי שיבלוט מעל לרעש הדיגיטלי של התוכן המופיע באתר, ויניע את הגולשים לבצע פעולה.

הקמת קמפיין באנרים אפקטיבי, דורש תכנון ואסטרטגיה חכמה כדי להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר, ביצוע אופטימיזציה של העיצוב והמסר של הבאנרים, הדגשת הערך של המוצר או השירות, וקריאה ברורה לפעולה.

הצלחת קמפיין באנרים מושפעת גם מהתאמה של הקמפיין לנתונים המתקבלים, ומאפשרת לדעת אילו באנרים פועלים בצורה האופטימלית ובאילו מקומות, וכך לשפר את הפרסום על ידי כוונון הקמפיין למקסימום האפשרי.

חשוב להבין כי שילוב של פרסום באנרים עם ערוצי שיווק אחרים יכול להגביר את ההשפעה ולספק חוויה עשירה יותר לגולשים ולהגביר את ההמרות, מאחר וקמפיין פרסום באנרים אינו פועל בוואקום, אלא הוא חייב להיות חלק מאסטרטגיית שיווק דיגיטלית רחבה יותר, הכוללת קידום אתר SEO, כתיבת תוכן חכם, פרסום ברשתות חברתיות ועוד… 

פרסום במקום הכי פרטי של הלקוחות שלך

פרסום ב-Gmail

קמפיין פרסום ב-Gmail הוא כלי שיווקי המאפשר לעסקים להופיע בתיבת הדוא"ל של לקוחות פוטנציאליים. הפרסומות מוצגות בתוך סביבת Gmail וכך מקנה לפרסומת מראה אותנטי כמו שאר המיילים של המשתמש, ויכול להעלות את הסיכוי להתייחסות לפרסום.

היתרון הבולט של קמפיין פרסום ב-Gmail הוא היכולת ליצור קשר ישיר ואישי עם קהל היעד, כיוון שהפרסום מתבצע דרך פלטפורמת הדוא"ל, הוא נתפס כפחות מאיים ויותר אישי, דבר המעלה את הסיכוי שהמשתמשים יתייחסו אליו בחיוב. הפרסום בג'ימייל מאפשר גם ריטרגטינג, כלומר לפנות שוב למשתמשים שכבר ביקרו באתר של העסק או ביצעו פעולה מסוימת, ולעודד אותם לעשות צעד נוסף.

לפרסום ב-Gmail יש את היכולת למקד קהלים מאוד ספציפיים באמצעות הבנת ההתנהגות ונושאי תוכן הדוא"ל של המשתמשים, כך שהפרסום יהיה רלוונטי ובעל ערך לקהל היעד.

על מנת למקסם את הפוטנציאל של קמפיין פרסום ב-Gmail, חשוב לשלב בו תוכן איכותי וחכם, נתינת ערך מוסף למשתמש, מידע שימושי, הטבות או הנחות. וכך הפרסום יוביל לפעולה מיידית,ויסייע בבניית יחסי אמון עם הלקוחות.

ניתוח הנתונים הוא מרכיב נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו. הבנת הביצועים של כל פרסומת, זיהוי מה עובד ומה פחות, והתאמה של הקמפיינים בהתאם, יובילו לשיפור מתמיד בביצועים ולהגדלת ה-ROI (החזר על ההשקעה) של הקמפיין.

כל קליק נטוש הוא הזדמנות  למכירה

רימרקטינג Remarketing

לכל עסק יש חלון הזדמנויות קטן להשיג את תשומת לב הגולש ולהפוך אותו ללקוח. אבל מה קורה כשהגולשים עוזבים את האתר ללא רכישה?

רימרקטינג היא דרך לחזור ולפנות למבקרים שכבר הביעו עניין בעסק אך מסיבותיהם שלהם לא ביצעו פעולה. הרימרקטינג הוא כלי שיווקי חזק המסייע לשמר את העסק במודעות הגולשים שנטשו, ולתת להם סיבה נוספת לבצע רכישה או ליצור קשר. 

בעזרת מיקוד מחדש (טארגטינג) של המבקרים האלה בפלטפורמות שונות, ניתן להעלות את שיעורי ההמרה ולבנות קשר ארוך טווח עם קהל היעד שכבר ביקר ונחשף לעסק שלך, מאחר ויש לנו כבר את המידע המדויק על מה שהם מחפשים, ונחזור ונציג להם אותו שוב ושוב בווריאציות שונות.

שירותי הרימרקטינג שלנו מכסים כל הפלטפורמות החברתיות, רשתות פרסום, דוא"ל, גוגל אדס.. כך שאין מקום ברשת האינטרנט שהעסק שלך לא יכול להגיע אליו. 

וזה לא רק להעלות את החשיפה, אלא גם ובעיקר לבנות קשר ממושך עם קהל היעד שלך.

הפנים הדיגיטליות שלך העסק שלך אומרות הכל

גוגל עסקים Google Business

פרסום בגוגל עסקים (Google Business) הוא אחד מהכלים השיווקיים של גוגל להגברת הנראות של עסקים בתוצאות החיפוש המקומי ובמפות גוגל. זהו כלי המאפשר לבעלי עסקים לנהל פרופיל עסקי מותאם אישית, בו ניתן להציג מידע חשוב כגון שעות פתיחה, כתובת, תמונות, ניהול מוניטין העסק עם אפשרות קבלת ביקורות, לעקוב אחריהן ולהגיב עליהן.

היתרון המשמעותי של פרסום בגוגל עסקים הוא היכולת להופיע בחיפושים הקשורים בצורה ישירה לעסק שלך, ובעיקר בחיפוש המקומי ומפות גוגל, כשהמשתמשים מחפשים שירותים או מוצרים בקרבת מקום, מה שמקנה לעסק חשיפה בזמן המדויק, ומאפשר להציג מבצעים מיוחדים, אירועים ועדכונים חשובים המוצגים ישירות בפרופיל העסקי, זוהי דרך נוספת להגברת ההתעניינות והמעורבות של לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בגוגל עסקים הוא כלי שיווקי מצוין שמקדם את הנראות של העסק באינטרנט ומעמיק את הקשר עם הקהל היעד, ויכול להוביל להגדלת התנועה לאתר האינטרנט, ולשפר את יחסי הלקוחות דרך ניהול הביקורות  ולקדם תדמית עסקית חיובית.

לסיכום: הפרסום בגוגל עסקים הוא כלי חיוני לכל עסק המעוניין להגביר את נוכחותו הדיגיטלית ולהגיע ללקוחות חדשים. השקעה בניהול פרופיל מעודכן ואטרקטיבי בגוגל עסקים יכולה להביא לתוצאות משמעותיות בטווח הקצר והארוך.

השירותים שלנו מציעים הזדמנות לבנות נוכחות אונליין משמעותית עבור עסקיים מקומיים, בעזרת אופטימיזציה מדויקת של פרופיל העסק, כל המידע החיוני יהיה זמין ונגיש לקהל היעד, כך שהלקוחות יוכלו למצוא את העסק בקלות רבה יותר.

כל השכונה מכירים את העסק שלך

פרסום לפי איזור גאוגרפי

פרסום מקומי מאפשר לפנות לקהל היעד באזור הגיאוגרפי של העסק. כך שהמודעות הפרסומיות של העסק, יוצגו לכל הגולשים שמחפשים שירותים או מוצרים בתחום, ונמצאים בסביבה הגיאוגרפית של העסק.

דבר זה מאפשר להתמקד בלקוחות פוטנציאליים בצורה ממוקדת ולהעלות את הסיכוי להמרות, תוך הצגת העסק כאפשרות מומלצת באזור. זהו כלי שיווקי מעולה לעסקים המציעים שירותים או מוצרים מקומיים, כמו מסעדות, חנויות, מכוני יופי, אוכל מוכן, ועוד… 

יתרון נוסף לפרסום לפי אזור גיאוגרפי היא היכולת לפתח קהילה של לקוחות מקומיים שחוזרים, להעמיק את הקשר עם קהל הלקוחות ולהפוך לחלק מהתחרות בשכונה, ולהיענות במהירות לשינויים בשוק התחרות השכונתי, תוך התאמת הקמפיינים לאירועים וטרנדים גיאוגרפיים. יתרון המבטיח רלוונטיות לעסק ותגובה מהירה לצרכי הלקוחות.

דרכי הפרסום בגוגל
דגשים אסטרטגיים לפרסום אפקטיבי בגוגל

1. מחקר ומיטוב מילות מפתח

מחקר ביטויים ומילות מפתח, הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר בכל קמפיין פרסום בגוגל. הבנה עמוקה של קהל היעד ואיך הוא חושב ומחפש את המוצרים או השירותים, היא קריטית להצלחת מסע הפרסום. דבר הדורש התאמה שוטפת ובדיקת ביצועים, על מנת לשפר באופן קבוע את האפקטיביות של הפרסום.

2. קריאות לפעולה

קריאה לפעולה היא הכרזה של כוונות הפרסום, וצריכה להיות ברורה ותמציתית, ולגרום למשתמש לרצות ללחוץ על המודעה. קריאה לפעולה צריכה להיות מותאמת באופן ספציפי לכל שלב בתהליך הרכישה שבו נמצא הלקוח ולדאוג שהיא מובנת במבט אחד מהיר.

3. ניהול תקציב והצעות מחיר

ניהול תקציב פרסום הינו מרכיב חשוב בהצלחת קמפיין פרסום בגוגל. יש להתאים את הצעות המחיר לתחרות השוק ולביצועי מילות המפתח והביטויים, תוך מקסום ההשקעה בביטויים ומילות המפתח ובמודעות שמביאות את הביצועים הטובים ביותר.

4. מודעות מותאמות

התאמת המודעות ספציפית לקהל היעד היא מפתח להצלחת הפרסום. מודעות ממוקדות דורשות התאמה דמוגרפית, התאמה להתנהגויות ותחומי עניין, התאמת המסרים, העיצוב הגרפי, ועוד... ככל שהמודעה יותר מותאמת לקהל, כך היא תהיה יותר אפקטיבית.

5. אופטימיזציה לנייד

השימוש בפלאפונים ניידים הוא העיקר, והתאמת המודעות למכשירים ניידים היא קריטית להצלחת הפרסום בגוגל. התאמת העיצוב למודעות שנראות בצורה תקינה על מסכים קטנים, שימוש בכפתורים וקריאות לפעולה המתאימות למשתמשי הניידים, תורמת לשיפור חוויית המשתמש ומעלה את הסיכויים להמרה.

6. ניתוח נתונים והתאמה שוטפת

ניתוח ביצועי המודעות הוא הלב של כל קמפיין פרסום אפקטיבי. המעקב אחר ביצועי הקמפיין, ניתוח התנועה, ההמרות וכו'... מאפשר לזהות את האסטרטגיות שעובדות ואת האסטרטגיות הדורשות שיפור. התאמה רציפה של הקמפיינים תשפר את הביצועים ותמקסם את ההשקעה בפרסום בגוגל.

כתוב לנו כדי שנוכל לעזור לך
אז מה הולך להיות בפגישה איתנו?
  • 01 מחקר והגעה לתובנות בפגישה ראשונית, נבחן יחד את הצרכים והאתגרים של העסק שלך. כדי להבין את הדרך הנכונה שבה נוכל להתאים עבורך פתרונות יעודיים לצמיחה והשגת המטרות. הפגישה ללא התחייבות מצידך, ותעזור לך להבין איך נוכל לעבוד יחד לטובת הצלחת העסק שלך.
  • 02 אסטרטגיה בפגישה הראשונית נגלה את הפוטנציאל האמיתי של העסק שלך ונתמקד בתכנון אסטרטגיה שיווקית מותאמת וממוקדת, שתיבנה בהמשך על בסיס מחקר יסודי על קהל היעד, המתחרים, וטרנדים בתחום.
  • 03 תהליך השיווק הדיגיטלי לאחר מה שנכתב לעיל, ניישם ביחד כל צעד באסטרטגיה השיווקית שנכין עבורך, החל מתכנון התוכן, מיטוב האתר, כתיבת התוכן, ניהול התקציב, ומעקב ושיפור בזמן אמת עד להגעה לתוצאות הרצויות.

פגישת ייעוץ ללא עלות

כתוב לנו ונשמח להקשיב ולעזור לך להגיע ליותר חשיפה ולקוחות.

    אני רוצה לקבל מבצעים עדכונים
    Our Works
    An agency is a business
    that provides specific Portfolio.
    There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, have suffered in form, by injected humour.

    20%
    Off

    BASIC PLAN

    $50/m

    • Full Access
    • Unlimited Bandwidth
    • 50 gb Space
    • 1 Month Support

    20%
    Off

    BASIC PLAN

    $50/m

    • Full Access
    • Unlimited Bandwidth
    • 50 gb Space
    • 1 Month Support

    20%
    Off

    BASIC PLAN

    $50/m

    • Full Access
    • Unlimited Bandwidth
    • 50 gb Space
    • 1 Month Support

    יש לך עדיין שאלות על שיווק בדיגיטל ומחפש\ת תשובה?

    ריכזתי עבורך שאלות נפוצות, לחץ\י כדי ללמוד ולהבין